05 October 2012

Pengedar dan Agen Dropship bagi Kain Cotton Diperlukan

Kami sedang mencari agen yang berminat untuk mengedar Kain Cotton. Kami akan berikan harga borong pada anda. Kami juga membuka peluang untukanda menjadi agen dropship kami.

Kain Cotton ini sangat berkualiti
Fully imported
Jenama Belleboo dan sudah terkenal dikalangan penggemar kain cotton
Design Yang Sangat Menarik
Ekslusif
Ciri-ciri kain :
1. Tidak Jarang
2. Tidak Berbulu
3. Sangat sejuk dan lembut
4. Tidak mengecut selepas dibasuh
5. Tidak terlalu tebal atau nipis
6. Warnanya tidak luntur
Sangat sedap apabila dipegang, sangat selesa apabila dipakai dan sesuai untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa

Kepada sesiapa yang ingin memulakan bisnes secara kecil kecilan dan tanpa risiko boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut.










Hubungi : 013-6695866 (En. Arshad Zakaria)
                                                        013-6065926 (Pn. Idayati)                                                

29 comments:

  1. blh emailkan sy syarat utk ejen dropship tak?
    eyna8384@gmail.com

    ReplyDelete
  2. boleh emailkan detail untuk menjadi agen dropship x?-sabmyzsa@gmail.com

    ReplyDelete
  3. salam. boleh emailkan saya juga bagaimana utk mnjdi agent dropship?.. nurwasimah@yahoo.com
    tq :)

    ReplyDelete
  4. Salam, saya berminat. Tolong email syarat2 utk menjadi agen dropship.

    walimustika@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Salam, ingin dapatkan info lanjut untuk jadi agen dropship tuan & puan....Email saya: success.zahra@gmail.com

    ReplyDelete
  6. emelkan saya maklumat lanjut untuk jadi agent dropship

    sharifahzuhaiza@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Berminat jd agen dropship. Minta email syarat2nye nurulfazdasimaomar@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. hye sis, email sy eiykashiro@yahoo.co.uk, bermint nk jadi agen dropship..

    ReplyDelete
  9. Berminat jd agen dropship. Minta email syarat2nye ke asnidamoktar@gmail.com

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Pihak kami dah hantar detail pada semua ye. Terima kasih kerana sudi bekerjasama dengan kami.

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum..mohon emelkan saya maklumat lanjut untuk jadi agent ke
    foo_art3010@yahoo.com
    TQ

    ReplyDelete
  13. boleh emailkan mcm mana nak jd dropship... blh email kan syart2 nak jd dropship
    cuebeautybeads@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Berminat jd agen dropship. Minta email syarat2nye ke eiyaacollection@gmail.com

    ReplyDelete
  15. salam, saya mempunyai kepakaran dalam membuat pemasaran/marketing. saya bole menjadi agen dropship. emailkan kepada kristaltiara88@gmail.com. thank a lot :)















































    ReplyDelete
  16. emelkan sy syarat utk dropship need.aziz@gmail.com

    ReplyDelete
  17. berminat untuk dropship
    email: mohdfareq@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Saya berminat utk dropship
    Boleh email saya juge
    nursb4.adi@smjk.edu.my

    ReplyDelete
  19. Sy brminat. Boleh emailkn syarat2 nya x?
    suhailisakery@gmail.com

    ReplyDelete
  20. sy berminat... boleh emelkan kepada saya berkaitan dengan dropshit ni.. noor.atiqah86@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Salam.sy berminat utk jd agen dropship.boleh emelkan details & syarat utk jd agen dropship?
    aza.azmi@gmail.com

    ReplyDelete
  22. salam.sya berminat utk jadi agen dropship. ana_yachiru@yahoo.com.

    ReplyDelete
  23. salam.saya berminat nk jadi agen dropship.hazrina_harun@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. saya berminat jd agen dropship.email ke syazacouture@gmail.com

    ReplyDelete
  25. saya berminat utk menjadi agent dropship. sila email kepada saya syarat2. raihannahboutique@gmail.com

    ReplyDelete
  26. BERMINAT UNTUK MENJADI DROPSHIP. EMAIL KE stylistcollection@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Berminat untuk menjadi dropship. Email ke humairahct@gmail.com

    ReplyDelete
  28. amat berminat, emailkan detail syarat2 utk jadi dropship to breenomaju@gmail.com

    ReplyDelete